Skip to main content
Oferirea de soluții adaptate la nevoile clienților

Vânzări consultative

Context

Harvard Business Review arată că 90% dintre specialiștii de top din vânzări folosesc Social Media în strategia de vânzare. În același timp, se pare că 84% dintre clienți vor să cumpere de la o persoană pe care o cunosc și în care au încredere. Iar 86% dintre clienți au nevoie să poată să formuleze întrebări și să afle detalii despre ceea ce urmează să achiziționeze. Se pare că, dincolo de tehnologia care ne ajută azi să ne conectăm mai repede și mai ușor – clienți și furnizori de servicii sau produse, tot interacțiunea umană este cea care duce procesul de vânzare spre încheierea lui.

„Opriți-vă din a vinde.
Începeți să ajutați!”
Zig Ziglar
Vânzări consultative - ATU Consulting

Direcții

Subiectele de mai jos sunt orientative, urmând a fi modelate și adaptate pe specificul și contextul echipei participante la training:

  • Dezvoltarea unor relații de tip câștig-câștig în relația cu clientul

  • Tehnica CAB (Caracteristici – Avantaje – Beneficii)

  • Pașii unei întâlniri de vânzări

  • Tipologii de clienți și abordarea lor diferențiată

  • Tehnici de influențare și persuasiune

  • Gestionarea obiectivelor prin initiațivă și creativitate

Experiențe de învățare și dezvoltare

Pornind de la analiza de nevoi și de la obiectivele vizate, construim împreună designul de conținut și alegem tipul de intervenție care se potrivește cel mai bine echipei și organizației. Pot fi intervenții de una sau mai multe zile, intervenții mai frecvente sau mai scurte – la sală sau online. 

Solicitare ofertă