Skip to main content
Viziune și claritate pentru a-i inspira pe ceilalți

Leadership

Context

Un studiu dezvoltat de McKinsey în 2015 legat de ce anume îi face pe unii lideri eficienți a scos la iveală 4 comportamente necesare în roluri de leadership: a oferi suport pentru echipa proprie, a avea orientare spre rezultate, a căuta perspective diferite și a rezolva eficient probleme. Leadershipul înseamnă poziționarea conștientă a liderului: în fața echipei – ca model, umăr la umăr cu echipa – ca susținător, sau în urma echipei – ca observator. Echipa ta cum are nevoie de tine?

„Înainte de a fi lider, succesul înseamnă să te dezvolți pe tine însuți. Când devii lider, succesul înseamnă să reușești să-i crești pe alții.”
Jack Welch
Leadership - ATU Consulting

Direcții

Subiectele de mai jos sunt orientative, urmând a fi modelate și adaptate pe specificul și contextul echipei participante la training:

  • Cum fac diferența între competențe și potențial la echipa proprie

  • Stiluri de leadership

  • Maturitatea echipei proprii

  • Cum stabilim obiective?

  • Când, ce, cui și cum deleg?

  • Cum moderez o ședință?

  • Motivarea prin apreciere

  • Coaching pentru echipa proprie

  • Cum iau decizii clare?

  • Tehnici de rezolvare de probleme

Experiențe de învățare și dezvoltare

Pornind de la analiza de nevoi și de la obiectivele vizate, construim împreună designul de conținut și alegem tipul de intervenție care se potrivește cel mai bine echipei și organizației. Pot fi intervenții de una sau mai multe zile, intervenții mai frecvente sau mai scurte – la sală sau online. 

Solicitare ofertă