Skip to main content
Eficiența în organizarea și planificarea muncii

Managementul timpului

Context

Timpul este cel care egalizează întreaga viață pe Pământ. Pentru fiecare dintre noi, o zi are 24 de ore. Ceea ce facem cu aceste 24 de ore este ceea ce ne duce spre succes sau eșec. Viața nu este despre a avea mai mult timp, ci despre cum îl gestionăm pe cel pe care îl avem.

În medie, un adult folosește 13 metode diferite de gestionare a propriului timp. Pe perioada unei zile apare, în medie, o întrerupere la fiecare 8 minute, aproximativ 7 întreruperi pe oră sau 50-60 pe zi. Durata media a unei întreruperi este de 5 minute, ceea ce înseamnă aproximativ 4 ore din timpul nostru de muncă (Dr. Donald E. Wetmore, 2020).

„Oamenii se plâng adesea de lipsa de timp, când, de fapt, adevărata problemă este lipsa de direcție.”
Zig Ziglar
Managementul timpului - ATU Consulting

Direcții

Subiectele de mai jos sunt orientative, urmând a fi modelate și adaptate pe specificul și contextul echipei participante la training:

  • Cum trăiesc timpul: pendular sau clepsidric?

  • Gestionarea sarcinilor

  • Organizare și prioritizare

  • Gestionarea e-mailurilor

  • Echilibrul timpului pe modelul balanță

  • Hoții de timp și gestionarea lor

  • Minciunile pe care mi le spun

  • Managementul disturbatorilor

Experiențe de învățare și dezvoltare

Pornind de la analiza de nevoi și de la obiectivele vizate, construim împreună designul de conținut și alegem tipul de intervenție care se potrivește cel mai bine echipei și organizației. Pot fi intervenții de una sau mai multe zile, intervenții mai frecvente sau mai scurte – la sală sau online. 

Solicitare ofertă