Skip to main content
Virtual Instructor-Led Training (VILT)

Online training

Context

Perioada de distanțare fizică, munca de acasă și participanții localizați la distanță unul față de celălalt implică găsirea unor soluții virtuale care să permită învățarea chiar și în aceste situații.

Soluție

Virtual Instructor-Led Training (VILT) este o metodă de învățare eficientă și interactivă, potrivită pentru echipele care lucrează de acasă sau din localități/țări diferite. Poate fi o alternativă online pentru trainingul la sală sau o soluție cu care combinăm livrarea de la sală, pentru diversificarea abordărilor și o organizare mai facilă a echipelor remote.

Abordare

VILT oferă participanților posibilitatea să lucreze online împreună cu trainerul pe cunoașterea și antrenarea unei singure abilități sau a unui instrument de lucru specific.

Din acest punct de vedere, trainingul în varianta VILT replică în mare măsură intervențiile de tip espresso training pe care le derulăm la sală. Sesiunile sunt mai scurte, dar concentrate, și se bazează inclusiv pe interacțiunea între participanți și pe munca în echipă.

Virtual Instructor-Led Training © ATU Consulting

Virtual Instructor-Led Training © ATU Consulting

Beneficii

Printre avantajele și beneficiile metodei VILT amintim:

  • Interactivitate și învățarea socială, în condițiile distanțării fizice.

  • Acces rapid și ușor la SME (Subject Matter Experts), indiferent de locație.

  • Costuri reduse de deplasare pentru participanți și traineri.

  • Modelarea secvențelor de training pe experiența participanților.

  • Abordare diferențiată a stilurilor de învățare, prin activități și tehnici specifice.

Recomandări

  • 15 – 17 participanți/sesiune

  • minim 2 – maxim 4 secvențe/training

  • 1 h 30 minute/secvență

  • conexiune bună la Internet

Subiecte

Fiecare intervenție online este concepută ținând cont de echipa participantă și de subiectul care se dorește a fi aprofundat. Câteva exemple de teme pe care le-am abordat în cadrul programelor online de tip VILT:

  • Cum ofer și cum primesc feedback?

  • Cum îmi gestionez emoțiile?

  • Diferența între feedbackul de apreciere și feedbackul de recunoaștere

  • De ce unele relații mă irită?

Solicitare ofertă