
Dacă la început de an, ne setăm obiectivele și rezoluțiile pentru ce va urma, e bine să nu așteptăm neapărat finalul de an pentru a trage linie.
Așa că am acceptat cu mare drag provocarea lansată de prietenii de la Learning Network, care ne-au propus să realizăm bilanțul primei jumătăți a anului 2014 pentru ATU. Mai exact, ne-am gândit la ce s-a realizat până în acest moment, cum arată situația comparativ cu așteptările de la început de an și încotro credem noi că ne îndreptăm.
Îi mulțumim în mod special Luizei Pîrvulescu, Online Content Manager Learning Network, care a ne-a ghidat frumos și ne-a ajutat să reflectăm la ce a însemnat jumătate de 2014.
Luiza Pîrvulescu: Cum ați încheiat prima jumătate a acestui an și cum arată ea în raport cu așteptările de la începutul anului?
Gabriela Hum: Aici aș începe cu un citat (nu rețin al cui este), care spune că e important să ne comparăm nu cu ce ne-am propus să facem, ci cu ce am fi putut face. Suntem la jumătate de an 2014, cu obiective realizate la peste jumătate din ceea ce ne-am propus, chiar cu o depășire de 5% și în creștere față de jumătatea lui 2013 cu 15%. Am încheiat jumătatea de an cu un portofoliu de servicii cu conținut nou, cursuri unice în România sau unice în Transilvania. De asemenea, am avut multe evenimente organizate pentru traineri și consultanți, dar și pentru clienți și furnizori (Duminica pe coclauri, Duminca sărbătoriților, 10 ani de ATU), precum și proiecte de suflet dezvoltate cu două edituri din România – Editura Publica și Editura Trei, și cu o carte lansată pe piață în iunie – Psiho-vampirii – despre relaționarea pozitivă cu hoții de energie – Connie Voigt & Hamid Peseschkian. Iar toate acestea pentru că ATU Consulting înseamnă „training and beyond”!
L.P.: Care au fost cele mai căutate programe, atât in-house, cât și open? De ce credeți că oamenii s-au îndreptat cu precădere spre ele?
G.H.: Avem trei staruri anul aceste: trainingul de negociere, cel de time management și open-ul autorizat ANC: Consilier pentru dezvoltare personală. Dincolo de faptul că sunt cele mai bine vândute traininguri, avem și cele mai bune feedbackuri de la clienți, nu doar la cald, ci și la follow-up-urile de 3 și 6 luni. Trainingurile sunt foarte bine apreciate datorită aplicabilității practice și adaptării aspectelor livrate la sala la realitatea companiei client. Analiza de nevoi reală, cu elemente de observare a muncii și interviuri cu participanții, nu lipsește la nici unul din trainingurile livrate în 2014.
Cursul de Consilier pentru Dezvoltare Personală este un curs livrat de o echipă de psihologi, formați în metode diverse de psihoterapie, acest aspect aducând diversitate, flexibilitate, creativitate în ceea ce se întâmplă la sală, cu participanții.
Continuarea articolului o puteți citi aici.