Skip to main content
Intervenții scurte, concentrate & de impact

Espresso training

Context

Sunteți o organizație deschisă spre învățare, însă simțiți că timpul vă este limitat? Aveți echipe care nu pot fi scoase „din producție” o zi întreagă? Doriți să vă dezvoltați competențe specifice, însă căutați o alternativă la zilele dedicate exclusiv participării la training?

Soluție

Din perspectiva neuroștiințelor:

  • Învățarea în sloturi mici (numite chunkuri) asigură o mai bună fixare a informației și o rată de uitare mai mică.

  • Învățarea secvențială în timp asigură o memorare mai bună a conținutului învățat și aplatizarea curbei uitării.

  • Învățarea urmată de aplicare practică imediată asigură schimbări comportamentale de durată.

În pregătirea și dezvoltarea intervențiilor de tip Espresso training, parcurgem același etape ca și în cazul programelor de dezvoltare de competențe. Însă partea de implementare și livrare propriu-zisă se face prin sesiuni mai scurte ca durată, organizate pe o perioadă mai lungă de timp.

Espresso Training © ATU Consulting

Intervențiile de tip Espresso training by ATU Consulting

Abordare

În funcție de obiectivele de învățare stabilite, planificăm conținutul de livrat în workshopuri de 2 – 4 ore/zi, organizate de-a lungul a mai multe săptămâni.

  • Fie împărțim un program de dezvoltare de competențe în sub-temele componente și le abordăm pe parcursul mai multor ateliere.

  • Fie aprofundăm o temă din perspective diferite, fiecare sesiune fiind condusă de câte un specialist sau expert.

  • Fie abordăm în fiecare workshop câte o temă specifică, cu focus pe o anumită tehnică și antrenarea ei în cadrul întâlnirii.

Recomandări

  • 10 – 15 participanți/sesiune
  • 2 – 4 ore/sesiune

  • atelierele să facă parte dintr-un plan L&D

Subiecte

Majoritatea programelor de training ATU Consulting pot fi adaptate și organizate sub forma intervențiilor de tip Espresso training. Pe lângă acestea, putem aborda subiecte* specifice precum:

  • Despre empatie

  • Despre controlul impulsurilor

  • Despre optimism și pesimism

  • Despre motivație și motivare

  • Despre responsabilitate

  • Cum primesc și cum ofer feedback

  • Cum setez așteptări

*Subiectele de mai sus sunt propuneri orientative, fiind extrase din proiecte mai ample, concepute și livrate pentru clienții noștri.

Solicitare ofertă