Skip to main content
Ascultarea activă și puterea mesajelor transmise eficient

Comunicare

Context

Comunicarea pare un proces simplu și la îndemână. Totodată este un proces cu un impact foarte mare asupra relațiilor, echipelor sau organizațiilor.

Conform datelor de la Watson Wyatt, companiile cu practici de comunicare eficientă raportează un nivel de turnover de personal cu 50% mai mic decât nivelul mediu al industriei din care fac parte. În același timp, 57% dintre proiectele care eșuează datorează acest fapt comunicării ineficiente în echipă (it-cortex.com). Un procent de 97% dintre angajați consideră că modul de comunicare în echipă are un impact major asupra performanțelor zilnice. Zilnic sunt trimise 205 miliarde de emailuri la nivel global și doar 1/3 sunt deschise. Pe cât de mare este impactul comunicării, pe atât de mult ar fi nevoie să îi dăm importanță și să o facem conștient și adaptat!

„Cel mai important aspect în comunicare este să auzim ceea ce nu se spune.”
Peter Drucker
Comunicare - ATU Consulting

Direcții

Subiectele de mai jos sunt orientative, urmând a fi modelate și adaptate pe specificul și contextul echipei participante la training:

  • Feedback pe 5 degete (o tehnică la îndemână de oferire de feedback)

  • Mulțumesc pentru feedback (cum primesc feedback-ul de la cei din jur)

  • Cele 5 limbaje ale aprecierii

  • Comunicare și neuroștiințe

  • Despre arta de a formula întrebări

  • Cum folosesc aprecierea și recunoașterea în echipă

  • Reguli de comunicare scrisă

  • Etos, logos, pathos sau cum comunic cu impact la public

Experiențe de învățare și dezvoltare

Pornind de la analiza de nevoi și de la obiectivele vizate, construim împreună designul de conținut și alegem tipul de intervenție care se potrivește cel mai bine echipei și organizației. Pot fi intervenții de una sau mai multe zile, intervenții mai frecvente sau mai scurte – la sală sau online. 

Solicitare ofertă