Moderarea Ședințelor

Descriere

Pentru antreprenori, 25% din activitatea lor presupune participarea la ședințe. La nivel de management se pare că 2 zile din cele 5 zile de muncă, sunt petrecute în ședințe. Ședințele sunt părți importante din activitatea noastră: cu cât sunt mai bine organizate, cu atât durează mai puțin și au efectele dorite.

Obiective

Pe parcursul programului cursului participanţii vor avea posibilitatea:

  • să identifice și să practice etapele de organizare a unei şedinţe
  • să cunoască etapele unei ședințe eficiente
  • să își antreneze abilitățile de moderarea a unei ședințe
  • să utilizeze şi monitorizeze rezultatele unei şedinţe

Tematică

  1. Definirea ședinței
  2. Tipuri de ședințe
  3. Avantajele și dezavantajele ședințelor – e nevoie să ținem această ședință?
  4. Etapele unei ședințe
  5. Rolul moderatorului în conducerea ședinței
  6. Cauzele lipsei de eficacitate a ședințelor
  7. Subiecte de abordat în cadrul întâlnirilor

Metode şi Tehnici

Pe tot parcursul programului se vor utiliza:

  • informaţii legate de ședințe și modul de organizare a acestora
  • schimburi de informaţii facilitate de discuţii în grup
  • exerciţii şi activităţi privind conducerea și facilitarea ședințelor

Solicită Ofertă

Vă rugăm să completați formularul de mai jos:

Nume, Prenume(*)
Informații lipsă

Companie
Invalid Input

Email(*)
Adresă invalidă

Telefon(*)
Număr telefon lipsă

Solicit ofertă pentru(*)
Subiectul mesajului

Mesaj(*)

Acord informare(*)
Bifați una dintre variante.

Sunt de acord să primesc pe email noutăți despre evenimente, oferte și cursuri derulate de ATU Consulting.

Cod de verificare(*)
Cod de verificare
  RefreshCod invalid

Trimite

Continuarea navigării presupune un proces complex, aici poți consulta Politica de confidențialitate.

ATU Consulting
J.J. Rousseau nr. 8
400327, Cluj Napoca
România

M: 0744 623 236
E: