Mulțumesc pentru feedback

.

cu Gabriela HUM

Săptămâna aceasta, echipa ATU s-a strâns online pentru un training despre cum să cerem și cum să primim feedback. A fost o bună ocazie să ne reconectăm (așa cum facem deja de o lună, săptămânal), să învățăm împreună și să testăm tot felul de aplicații care ne pot ajuta la training-ul virtual. Deși imaginile par a fi ale virusului care ne încearcă de ceva vreme, ele sunt, de fapt, rezultatele muncii pe echipe: în grupe de câte doi, colegii au avut de desenat cel mai urât monstru pe care îl pot realiza (imaginea inițială), apoi au schimbat descrieri între ei, iar ulterior au desenat după recomandări (imaginea 2).

Colaj echipa 1-01-01-01

Cei care au redesenat, au primit feedback pe desenul realizat. Într-un joc simplu și vesel, am văzut de fapt, care ne sunt reacțiile atunci când primim feedback pozitiv sau feedback constructiv.

Colaj echipa 2020202

Am experimentat pe „piele proprie” tendințele, naturale de altfel:
• de a întrerupe; 
• de a ne justifica;
• de a ne simți dezamăgiți atunci când desenele nu au arătat asemănătoare, iar feedbackul s-a oprit la a fi unul pozitiv;

Colaj echipa 3-03-03

Am înțeles că feedbackul pozitiv ne place pentru că el ne satisface nevoia de a fi acceptați, și că cel constructiv ne încurcă, pentru că ne spune că avem de schimbat ceva la comportamentul nostru. Am învățat că atunci când primim feedback, este important să ascultăm părerea celuilalt până la capăt, chiar dacă uneori e dificil, să punem întrebări de clarificare și să cerem acțiuni viitoare (ce am putea face altfel).

Colaj echipa 4-04-04-04

De asemenea, am înțeles că noi suntem cei care decidem care feedbackuri ne sunt de folos și care nu.

Au fost 90 de minute în care s-a râs mult, au apărut și copiii colegilor în peisaj, atrași de râsetele părinților, și am învățat într-un mediu plăcut și relaxat! Poate că asta înseamnă învățarea reală!


 

ATU Consulting
J.J. Rousseau nr. 8
400327, Cluj Napoca
România

M: 0744 623 236
E: