Learning and Development crafting - Întâlnirea #8: Buy-in Participants

.

de Ioana MUREȘAN, Asistent HR

„Creative thinking inspires ideas. Ideas inspire change.
Barbara Januszkiewicz

ldc 82

Luna august a fost despre buy-in participants, iar pentru comunitatea de L&D, întâlnirea #8 a reprezentat un nou prilej de a ne conecta unii cu ceilalți și de a genera soluții pe marginea tematicii abordate.

Ne-am ghidat procesul de generare de soluții abordând tematica din trei perspective care să ne confere atât un caracter general, cât și unul mai specific, de profunzime. În primul rând, ne-am raportat la atragerea angajaților ca și agenți angrenați într-un proces continuu de învățare. De asemenea, am pus accentul pe acțiunile specifice pe care le putem realiza noi, ca și specialiști L&D, înainte de și în timpul trainingului pentru a ne asigura că „i-am câștigat” pe beneficiarii programelor noastre. La finalul întâlnirii a rezultat un checklist ce cuprinde mai bine de 100 de aspecte pe care să le avem în vedere atunci când dorim să atragem participanții în programele de training.

Ne-am bucurat să interacționăm activ, să facem schimb de bune practici, să descoperim că împreună putem să elaborăm o mulțime de idei valoroase care să inspire schimbarea - o schimbare susținută prin adaptarea noastră la mediul organizațional actual.

Prezentările au avut loc în cadrul proiectului L&D crafting. Scopul acestuia este de a crea o comunitate a specialiștilor în L&D din Cluj (și nu numai).

Sursă foto: Old Clayburn Association Management

Vă invităm cu drag să vă abonați la Newsletterul nostru! Cel mult de două ori pe lună vă vom trimite articole, resurse și informații utile pentru dezvoltarea personală și profesională.
Please wait

Localizare ATU-2018