Duminica pe Coclauri #36

Pe 21 mai am organizat o nouă Duminică pe Coclauri și am vizitat o minunăție de poiană - Poiana cu Narcise din Tecșești, Alba Iulia.

DpC36

Am plecat în jurul orei 09:00 în direcția Alba-Iulia, iar după ce am trecut prin Teiuș, la aproximativ 2 km, am făcut dreapta la indicatorul Galda de Jos pe DJ107H, loc în care ne-am și regrupat. După alte câteva virări, la un indicator din lemn, am făcut dreapta pe un drum forestier și am mai mers încă câțiva kilometri până am ajuns în locul unde am lăsat mașinile. Am străbătut munții două ore, după care ne-am întors în Poiana cu Narcise unde familia Avram ne-a pregătit un ospăț cu ciorbă de fasole și produse locale. Deplasarea efectivă a durat o ora și 15 minute și am ars aproximativ 750 kcalorii! Gradul de dificultate a fost unul mediu, am urcat 300 metri diferență de nivel pe o pantă relativ accentuată (25-30%), iar în drumul nostru am cutreierat atât porțiuni de câmp deschis, cât și pădure. Pe traseul nostru am avut parte și de porțiuni stâncoase și abrupte, dar nu au reprezentat pericole deosebite. La ora 16 deja ne pregăteam să ne întoarcem spre Cluj-Napoca. Vremea a ținut cu noi pe tot parcursul traseului străbătut și ne-am bucurat de poteci uscate și priveliști care ne-au tăiat respirația!

Traseul poate fi văzut pe GPSies.

Cu această Duminică pe Coclauri, am atins un număr de 34 de participanți (28 de adulți și 6 copii) și un cățel.

Felicitări drumeților și mulțumiri pentru crearea unei atmosfere ideale!

Să ne revedem cu bine la o nouă Duminică pe coclauri în luna iunie, însă până atunci, vă invităm cu drag să vedeți câteva fotografii făcute de Liana, Sebi, Gabi și Luci pe parcursul drumeției.