Skip to main content
Jurnal »

Design Thinking

8 iulie 2019
scris de:
Design thinking

Pe 28 – 29 iunie colegele noastre, Ioana și Paula au participat la workshop-ul de Design Thinking, susținut la Atelierul Digital Google Cluj, în parteneriat cu Design Thinking Society. Ne-au povestit câte puțin din experiența pe care au trăit-o, iar noi vrem să o împărtășim cu voi..

Acest proiect a venit în întâmpinarea celor care își doresc să empatizeze cu utilizatorii, să gândească creativ și să creeze un prototip, fiind adresat tuturor oamenilor care doresc să folosească Design Thinking pentru a-și crește afacerea sau pentru a începe proiecte sau afaceri noi.

  • Ioana – „Am avut plăcerea de a lua parte la un workshop despre Inovație prin Design Thinking, workshop susținut de către Google Atelierul digital în colaborare cu Design Thinking Society. A fost o experiență minunată de conectare cu persoane ce activează în domenii diverse și care sunt implicați activ în proiecte de impact. Totodată, m-am bucurat să întâlnesc în persoana facilitatorului și a colegilor o sursă de inspirație, iar alături de aceștia am descoperit o nouă perspectivă asupra lucrurilor. Am plecat acasă cu recunoștință pentru o zi plină, antrenantă și creativă la care cu siguranță o să mă raportez pe viitor în activitatea mea.
  • Paula – „Am aflat că despre Design Thinking se vorbește de la sfârșitul secolului XX, iar că principiul care stă la baza acestei metodologii este rezolvarea unei probleme complexe prin centrarea pe nevoia omului ca beneficiar final al unui produs/serviciu. Am lucrat cu oameni faini, pe care i-am intâlnit pentru prima dată, și prin jocuri și exerciții interactive am trecut prin fiecare dintre cele 5 etape ale Design Thinking (definire, empatie, ideatie, prototip și testare). Am definit „harta experienței” raportandu-ne la situații reale din viețile noastre, identificând etapele, obiectivele, bucuriile, barierele, neplăcerile și sentimentul general care ne-a marcat în fiecare etapă a acelor situații. Totodată, am realizat cât este de importantă diferența dintre „am nevoie de…” și „am nevoia să…” atunci când în centrul atenției este o persoană”.

Design Thinking este o metodologie pe care o folosim adesea în training și activitatea internă ATU. Ne bucurăm de fiecare dată când colegii noștri împărtășesc cu noi ceea ce descoperă la evenimentele la care participă. Pentru că ”sharing is caring!”. Mulțumim Ioana, mulțumim Paula pentru ideile noi și faine aduse în echipă!

Accesează

Recomandă și altora