Managementul Cabinetului Psihologic

.

Asociația de Psihoterapie Pozitivă (APP) în parteneriat cu ATU Consulting desfășoară în Cluj-Napoca o nouă sesiune a cursului de formare profesională continuă Managementul Cabinetului Psihologic, ce se va derula pe parcursul a trei zile, în perioada:

  • 10 - 11 - 12 aprilie 2017
Durata: 24 de ore (3 module)
Credite: 24 credite CPR de formare profesională continuă în Psihologie Clinică

Descriere

Managementul Cabinetului Psihologic este un program unic în România, special conceput pentru psihologii clinicieni, psihoterapeuți și alți specialiști interesați de cunoașterea modului de organizare și funcționare a cabinetului propriu.

MCP-Cluj

În momentul deschiderii cabinetului, psihologii promovează în categoria profesioniştilor titulari ai unei profesii liberale. Din acel moment, urmează să folosească o gamă largă de informaţii dincolo de cele specifice profesiei de psiholog. În această categorie se înscriu în principal informaţiile financiar-contabile, de marketing și de management general - pe baza cărora se vor fundamenta deciziile psihologului în cabinetul individual.

Obiective

Cursul își propune dezvoltarea competențelor profesionale (teoretice, practice, atitudinale) de:

  • organizare,
  • planificare,
  • coordonare și
  • conducere a activității cabinetului propriu.

Beneficii

În calitate de participant, la finalul acestui curs vei putea:

  • să alternezi în mod confortabil între munca de psiholog şi munca de manager
  • să realizezi activităţi de promovare eficiente pentru propriul cabinet
  • să realizezi acţiuni de menţinere pe profit a cabinetului propriu
  • să activezi într-un cadru legal, în cunoștință de cauză

Tematică

Cursul este organizat în 3 module a câte 8 ore fiecare și îmbină constant informațiile teoretice cu aspectele practice, aplicate pe următoarele teme:

1. Managementul general al cabinetului
2. Marketingul cabinetului
3. Managementul financiar al cabinetului
& Bonus: Planuri de acțiune

Subiecte specifice

Având la bază temele generale ale MCP, pe parcursul modulelor vor fi abordate următoarele subiecte specifice:

I. Aspecte legale și de management în constituirea cabinetului psihologic
  • Legea 213 și activitatea Colegiului Psihologilor
  • Deschiderea cabinetului psihologic din punct de vedere legal și fiscal
  • Amplasarea și organizarea internă a cabinetului
  • Documente, acte, registre obligatorii din perspectiva CPR
II. Aspecte legate de activitatea de marketing a activității psihologice
  • Descoperirea produselor și serviciilor specifice ce pot fi oferite
  • Poziționarea și diferențierea pe piață
  • Medii și canale de comunicare și promovare
  • Metode și instrumente de promovare
III. Aspecte legate de activitatea financiară a cabinetului psihologic
  • Relația cu ANAF la deschiderea cabinetului psihologic și pe parcursul activității
  • Documente fiscale și financiare obligatorii și modul lor de utilizare (facturi fiscale, chitanțe, declarații de impunere, registrul de casă, monetary, extras de cont, ordin de plata etc.)
  • Obligațiile cabinetului față de stat (impozite)
  • Organizarea contabilității cabinetului psihologic
  • Reguli și sfaturi pentru managementul financiar al cabinetului
+ Bonus: Planuri de acțiune, ce includ:
  • Completarea unor documente financiare obligatorii
  • Elaborarea unui plan de acțiune de marketing referitor la cabinetul propriu
  • Elaborarea unui pachet de servicii adaptat nivelului de specializare al psihologului și clienților săi

Metode și Tehnici

Pe tot parcursul programului se vor utiliza:

  • informaţii legate de subiectele abordate
  • schimburi de informaţii facilitate de discuţii în grup
  • exerciţii şi activităţi pentru dezvoltarea abilităţilor de management

Pentru informații legate de costuri, formatori și înscrieri, vă invităm cu drag să ne contactați.


APP-100px

Asociația de Psihoterapie Pozitivă (APP) este membră a Federației Europene a Centrelor de Psihoterapie Pozitivă (EFCPP), acreditată de Asociația Europeană de Psihoterapie (EAP), fiind recunoscută ca furnizor de formare profesională continuă de către CPR (Colegiul Psihologilor din România).

ATU Consulting activează din anul 2004 în domeniul trainingului și consultanței în management, marketing, resurse umane şi dezvoltare de personal. Ceea ce am realizat alături de clienţii noştri şi ne propunem în continuare este să fim mai mult decât furnizori de servicii, să fim parteneri în dezvoltarea lor.


Testimoniale

Am participat la cursul de Managementul Cabinetului Psihologic și am beneficiat de o mulțime de cunoștințe ce se evidențiază prin utilitate și aplicabilitate imediată. Am apreciat disponibilitatea, deschiderea și căldura cu care trainerii au abordat personalizat contextul descris de fiecare participant. Recomand cu absolută încredere acest curs oricărui coleg, începător sau nu. Tariful plătit pentru acesta reprezintă - de la deschiderea cabinetului meu, cea mai bună investiție făcută!

Marcela FĂRCAȘ, Cluj-Napoca, 2016

Un curs extraordinar de util și practic – cu informații pe care nu le găsești (sau le găsești cu greu) atât de bine structurate.

Alexandrina SABĂU, Cluj-Napoca, 2016

Conceptul de Management al Cabinetului Psihologic a însemnat pentru mine „veriga slabă” - până să parcurg acest curs. După, s-a transformat într-o oportunitate. Am înțeles ce lipsea pentru a fi pe deplin stăpâna cabinetului meu. Și, ce e cel mai important, am primit instrumentele cu care să pun în aplicare ideile pe care le am.
Mulțumesc, trainerilor,  pentru efortul și dedicarea cu care ați „tradus” limbajul de business în cuvinte simple și metode practice, ușor de înțeles și ușor de aplicat!

Oana BODOR, Brașov, 2014


MCP-slider

Solicită Ofertă

Vă rugăm să completați formularul de mai jos:

Nume, Prenume(*)
Informații lipsă

Companie
Invalid Input

Email(*)
Adresă invalidă

Telefon(*)
Număr telefon lipsă

Solicit ofertă pentru(*)
Subiectul mesajului

Mesaj(*)

Doresc să mă abonez la Newsletterul ATU Consulting(*)
Bifați una dintre variante.

Cod de verificare(*)
Cod de verificare
  RefreshCod invalid

Trimite

Vă invităm cu drag să vă abonați la Newsletterul nostru! Cel mult de două ori pe lună vă vom trimite articole, resurse și informații utile pentru dezvoltarea personală și profesională.
Please wait

Copyright © 2013 - 2015 ATU Consulting