Moderarea Ședințelor

Descriere

Pentru antreprenori, 25% din activitatea lor presupune participarea la ședințe. La nivel de management se pare că 2 zile din cele 5 zile de muncă, sunt petrecute în ședințe. Ședințele sunt părți importante din activitatea noastră: cu cât sunt mai bine organizate, cu atât durează mai puțin și au efectele dorite.

Obiective

Pe parcursul programului cursului participanţii vor avea posibilitatea:

  • să identifice și să practice etapele de organizare a unei şedinţe
  • să cunoască etapele unei ședințe eficiente
  • să își antreneze abilitățile de moderarea a unei ședințe
  • să utilizeze şi monitorizeze rezultatele unei şedinţe

Tematică

  1. Definirea ședinței
  2. Tipuri de ședințe
  3. Avantajele și dezavantajele ședințelor – e nevoie să ținem această ședință?
  4. Etapele unei ședințe
  5. Rolul moderatorului în conducerea ședinței
  6. Cauzele lipsei de eficacitate a ședințelor
  7. Subiecte de abordat în cadrul întâlnirilor

Metode şi Tehnici

Pe tot parcursul programului se vor utiliza:

  • informaţii legate de ședințe și modul de organizare a acestora
  • schimburi de informaţii facilitate de discuţii în grup
  • exerciţii şi activităţi privind conducerea și facilitarea ședințelor

Solicită Ofertă

Vă rugăm să completați formularul de mai jos:

Nume, Prenume(*)
Informații lipsă

Companie
Invalid Input

Email(*)
Adresă invalidă

Telefon(*)
Număr telefon lipsă

Solicit ofertă pentru(*)
Subiectul mesajului

Mesaj(*)

Doresc să mă abonez la Newsletterul ATU Consulting(*)
Bifați una dintre variante.

Cod de verificare(*)
Cod de verificare
  RefreshCod invalid

Trimite

Vă invităm cu drag să vă abonați la Newsletterul nostru! Cel mult de două ori pe lună vă vom trimite articole, resurse și informații utile pentru dezvoltarea personală și profesională.
Please wait

Copyright © 2013 - 2015 ATU Consulting