Learning Network Festival aduce inspirație pentru al doilea an consecutiv

.

Ediția din 2017 a Festivalului Learning Network din Cluj-Napoca s-a desfășurat pe parcursul a două zile, 16-17 noiembrie, și ne bucurăm că am avut ocazia să fim parteneri ai evenimentului și în acest an, susținând astfel ideea de învățare în organizații. Scopul acestui eveniment este ca cei care lucrează în zona de Learning & Development și HR să împărtășească bune-practici și idei de proiecte.

Prima zi am început-o prin a ne cunoaște și a ne introduce în atmosfera de festival, cu ajutorul activităților pregătite de către colegele noastre, Gabriela HUM și Sabina POP. Sociometriile focusate pe Meet. Network. Learn. Inspire., cele patru aspecte pe care festivalul le-a propus ca și concept, ne-au ajutat să interacționăm, să ne cunoaștem, să ne energizăm și să începem ziua într-o notă pozitivă.

20171116 100114

Am intrat apoi în sesiunea de Best Practice from Organizations, în care am vorbit despre procese de HR din interiorul companiilor pe care vorbitorii le reprezintă.

Nineta CEAUȘ (Telekom) ne-a vorbit despre managementul talentelor - ce înseamnă un talent, cum poate fi descoperit, ce pârghii folosește Telekom pentru retenția lui în organizație.

20171116 100056

A doua prezentare a fost dedicată primei linii de management, iar Florina CICORTAȘ (De'Longhi) ne-a vorbit despre cum și când apare nevoia dezvoltării acestui segment de angajați într-o organizație. Apoi, Laura RADU (Office Depot) a împărtășit cu noi câteva exemple de proiecte creative, dezvoltate pentru colegii din operațiuni. Mihaela OLTEAN (Steelcase) a încheiat sesiunea de Best Practice cu conturarea imaginii unei culturi orientate pe învățare.

Ziua s-a încheiat cu sesiunea de Experience Learning alături de Cristina MIHAI, unde am discutat despre diferența între analiza de nevoi (needs analysis) și evaluarea nevoilor (needs assessment) iar Cristina a detaliat metodele de analiză și evaluare a nevoilor de training.

23632345 10156125616471807 1414381836582323953 o

A doua zi, pe 17 noiembrie, Petre BICA (Transversalitate.ro) a dat startul prezentărilor despre învățare și training, lucrând împreună pe câteva studii de caz. Zona de Learning in practice a avut-o ca vorbitor pe Cristina VÂJÂEAN (TORA). Cristina ne-a adus o perspectivă nouă despre detașarea față de muncă și efectele ei în performanța profesională.

23632644 10156125616476807 1219703798783362388 o

Echipele de L&D pot aduce plus valoare în adaptarea organizațiilor la schimbări, iar Andreea IBĂNESCU (CSi Romania) ne-a vorbit despre ce înseamnă asta, la finalul sesiunii de dimineață.

23737782 10156125621231807 7254582834252304487 o

Am început după-amiaza împreună cu Bogdan Grigore (QuickLearn) care ne-a arătat că „learning is fun”. A adus cu el în workshop câteva activități care ne-au adus zâmbetul pe buze, ne-au antrenat spontaneitatea și ne-au arătat câtă valoare poate aduce un exercițiu simplu urmat de o analiză de profunzime. Tot la sesiunea de învățare, Gabriela HUM (ATU Consulting) ne-a vorbit despre trend-uri care au existat de-a lungul ultimilor ani în L&D, dar și despre ce se întrevede în această zona în următoarea perioadă. Ziua s-a încheiat cu workshop-ul lui Connie Larkin, o sesiune de coaching ontologic, un workshop cu și despre autenticitate.

23593562 10156125615256807 6264047031510637831 o

23632593 10156125616491807 7793834200733714009 o

23669161 10156125601981807 5107223534229629282 o


Mai multe fotografii de pe parcursul evenimentului găsiți aici.

Ne bucurăm că am avut ocazia să fim parteneri ai Learning Network Festival pentru al doilea an consecutiv și că am interacționat cu oameni interesați de învățare, pasionați de munca lor și dornici să împărtășească din experiențele din propriile organizații. Mulțumim tuturor celor prezenți pentru atmosfera creată, deschiderea și implicare!

Vă invităm cu drag să vă abonați la Newsletterul nostru! Cel mult de două ori pe lună vă vom trimite articole, resurse și informații utile pentru dezvoltarea personală și profesională.
Please wait

Copyright © 2013 - 2015 ATU Consulting