Între Marketing și HR la BusinessMark

.

Lunile octombrie și noiembrie au fost marcate la Cluj de două evenimente de business: Sales & Marketing Conference și Operational HR ambele conferințe fiind organizate de BusinessMark.

Colegele care au participat ne-au împărtășit din experiența de învățare acumulată pe parcursul celor trei zile în care au luat parte la prezentări pe teme variate din domeniul Marketing-ului, Vânzărilor și HR-ului. 

20171031 143859

Vă invităm să citiți în continuare împresiile colegelor noastre de la Sales & Marketing Conference:

Conferința Sales & Marketing de la BusinessMark mi-a oferit o viziune de ansamblu asupra modului în care sunt conturate aceste domenii în România în acest moment. De asemenea, am învățat concepte noi care se aplică cu succes în aceste domenii și am aflat informații relevante pe care am avut ocazia să le aprofundez. Am ascultat oameni cu o experiență bogată care au prezentat diverse probleme cu care se confruntă vânzări și marketing, oferind în același timp soluții din experiența proprie.
În final, am rămas cu o impresie plăcută despre noutatea temelor abordate și despre disponibilitatea vorbitorilor de a oferi răspunsuri la întrebările venite din public.

Laura STAN, Asistent PR

A fost interesant să urmărim evoluțiile unor companii cu ajutorul unor persoane care au contribuit la acest proces. A fost o experiență din care am avut de învățat faptul că munca în echipă și flexibilitatea pot oferi un rezultat bun pentru întreaga companie. Pe lângă aceste insight-uri, am găsit inspirație pentru proiecte viitoare și motivație. Experiența bogată a speakerilor s-a văzut cu ușurință și asta nu a făcut decât să ne ajute pe noi, toți cei din sală, să înțelegem unele concepte sau chiar să învățăm unele noi. Le mulțumesc pe această cale și voi purta cu mine informațiile valoroase!

Oana COLBEA, Asistent PR


Conferința Operational HR

23376898 1924616734221213 65837940 o

În cadrul Operational HR am avut parte de două zile foarte valoroase pentru practicienii din domeniu. Am participat la prezentări pe teme state of the art, saturate în exemple de bune practici din organizațiile în care activează vorbitorii și o serie de soluții la provocările actuale. Ne-am bucurat de oportunitatea de a face schimb de idei, de contacte și am fost surprinși de premii și cadouri din partea sponsorilor. Consider că această conferință m-a ajutat să mă dezvolt și să iau pulsul pieței de HR din toată țara și nu numai. Aștept cu nerăbdare să pun în aplicare informațiile dobândite și să mai particip la evenimente de o asemenea anvergură! :)

Ioana MUREȘAN, Asistent Tehnic

Mulțumim pentru ideile transmise!

Vă invităm cu drag să vă abonați la Newsletterul nostru! Cel mult de două ori pe lună vă vom trimite articole, resurse și informații utile pentru dezvoltarea personală și profesională.
Please wait

Copyright © 2013 - 2015 ATU Consulting