Despre Noi

ATU Consulting a fost creat pentru a răspunde nevoilor constante de învățare, educare și cunoaștere, activând din 2004 în domeniile managementului, resurselor umane și dezvoltării de personal. 

De peste 12 ani, prin tot ceea ce facem, ne dorim să fim partenerii celor care sunt sau vor să pornească pe drumul învățării și descoperirii personale și profesionale, ca adulți. În toți acești ani, am învățat și am crescut și noi atât ca business, cât și ca echipă.

Îmi poți lua fabricile, îmi poți arde clădirile,
dar lasă-mi oamenii și voi construi totul din nou.
Henry Ford

Echipa ATU Consulting:

Adela HARLIȘCA, Trainer

Adela-12-ani-ATULicențiată a Facultății de Științe Economice, secția Finanțe-Bănci, Adela este specializată în domeniul îmbunătățirii continue și a eficientizării proceselor, aplicând cu success metodologii precum Lean și Six Sigma. De asemenea, din 2016, deţine certificări în domeniul managementului de proiecte precum Prince 2 și Scrum Master. Este formator autorizat ANC din 2012, axându-se pe susținerea de traininguri tehnice, modelate în totalitate pe nevoile clientului. Adela este o fire curioasă, deschisă la nou și preocupată de dezvoltarea continuă. Consideră că reușește să se adapteze în orice mediu și să învețe din orice experiență.

Ana PASCARU, Trainer

Ana-PASCARULicențiată a Facultății de Studii Europene, specializarea Relații Internaționale, Ana este trainer și consultant de resurse umane din 2008, orientându-și atenția spre programe de comunicare, prezentări cu impact la public, feedback și relaționare la locul de muncă, precum și spre practici de implicare și motivare a echipelor. De asemenea, Ana este membru fondator Toastmasters Cluj din 2005, formator autorizat ANC din 2015, trainer autorizat de fitness și aerobic din 2016 și s-a alăturat echipei ATU la începutul lui 2017. Ana este fascinată de modul în care ne putem influența starea de bine prin lucrul cu corpul fizic și cu mintea. Consideră că ”o felie de râs și un strop de empatie pot să lumineze orice zi”.

Andra HANȚĂ, Specialist PR & Comunicare

Andra-12-ani-ATULicențiată în Științele Comunicării, în cadrul FSPAC, UBB Cluj-Napoca, Andra a urmat masteratul de Comunicare, Societate și Mass Media al Facultății de Sociologie din cadrul aceleiași universități. S-a alăturat echipei noastre în octombrie 2012 și este responsabilă de partea de PR și Comunicare. Sarcinile și provocările din ATU o fac nu doar să vină cu idei creative și soluții de profunzime, dar și să contribuie permanent la punerea lor în aplicare. Andra este o fire pozitivă și implicată atât în ceea ce face, cât și în relațiile cu cei din jur, considerând că fiecare interacțiune cu oamenii e un bun prilej de învățare despre sine și despre lume.

Bogdan GIURGIU, Consultant Senior

Bogdan-GIURGIU-2017Bogdan are ca pregătire de bază Ingineria Calculatoarelor, iar în ultimii 10 ani s-a axat în principal pe Managementul Proiectelor. Și-a început cariera peste ocean, în SUA, în cadrul unei companii de dezvoltare software, lucrând îndeaproape cu diferite companii de outsourcing de pe întreg mapamondul pentru a dezvolta produse destinate clienților americani. A fost „infectat" cu virus-ul Agile și Scrum doar la întoarcerea în țară. Din acel moment, Bogdan s-a implicat activ în introducerea acestor metodologii în cadrul diferitelor echipe cu care a lucrat și a acumulat astfel o experință pactică în implementarea acestor procese. Și-a certificat pasiunea și a devenit unul dintre puținii Certified Scrum Professionals® din Romania (5 membri în octombrie 2014). Pasionat în a închega echipe motivate în jurul unor procese sănătoase, Bogdan a susținut traininguri variate, croite specific pentru anumite echipe sau organizații. Continuă să aplice ceea ce transmite în trainingurile sale atât în viața profesională, cât și în cea personală. Crede cu tărie că Metodologiile Agile pot ajuta echipele și companiile să se îmbunătățească din multe perspective.

Carmen DIȚIU, Consultant

Carmen-DITIU-2016Carmen e de profesie psiholog, cu specializare în psihologie clinică şi psihoterapie cognitiv-comportamentală. Este licenţiată a Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei şi a Masteratului de Tehnici Psihologice de Control al Comportamentului şi Dezvoltarea Potenţialului Uman. Își desfăşoară activitatea ca şi psihoterapeut şi îşi dedică mare parte din timp propriei dezvoltări interioare, considerând-o o necesitate într-o profesie ce are în permanenţă contact cu oamenii. Carmen se declară un om obişnuit, care se descoperă pe sine în fiecare zi, cu bucurie şi smerenie în faţa vieţii, pe care o consideră un dar nepreţuit. Este pasionată de tot ce înseamnă frumos şi îşi transpune această pasiune în arta grafică şi pictură. Valoarea ei cea mai de preţ este compasiunea; crede cu tărie că oamenii sunt în esenţă buni şi pot oricând descoperi drumul către ei înşişi.

Cecilia GHERLE, Trainer

Cecilia-12-ani-ATUAbsolventă a Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, secţia Comunicare şi Relaţii Publice și a masteratului în Psihologia Resurselor Umane şi Sănătate Organizaţională, la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Cecilia a reuşit să descopere practicabilitatea teoriei învăţate în facultate, iar internship-urile urmate i-au oferit un plus de cunoaştere personală şi profesională. S-a alăturat echipei noastre în decembrie 2013 ca asistent manager. În prezent, își desfășoară activitatea în domeniul resurselor umane, pe recrutare și selecție, iar în ATU este trainer junior, fiind implicată în proiecte de HR și team buildinguri. Cecilia crede că atu-ul fiecăruia constă în cunoaşterea profundă, iar încrederea reciprocă trebuie să fie sprijinul continuu.

Ciprian DEAK, Trainer

Ciprian-DEAK-2015Licențiat al Universității Babeș-Bolyai, secția Filologie (Engleză-Italiană), Ciprian a acumulat o experiență de peste 9 ani în domeniul resurselor umane, activând atât în consultanță HR, cât și în cadrul departamentelor interne de HR. Este formator autorizat ANC din 2015, axându-se în mare parte pe livrarea trainingurilor „tehnice”, în special legislație (Codul Muncii) și salarizare și încercând să transmită informațiile tehnice într-o manieră atractivă, prietenoasă și serioasă deopotrivă. Ciprian este preocupat de dezvoltarea continuă - atât cea personală, cât și de cea a cursanților. Este adaptabil oricărui mediu sau audiențe și deschis la noi experiențe și provocări.

Cosmina CÂMPEAN, Consultant Junior

Cosmina-CAMPEAN-2016Cosmina a terminat Relații Economice Internaționale, iar pasiunea pentru partea internațională a condus-o spre o companie multinațională. În acest mediu, și-a dezvoltat o experiență solidă în ceea ce privește orientarea și relația cu clienții prin serviciul de recuperare de creanțe, administrând și evaluând riscul financiar al companiilor noi, calculând și analizând evoluția indicatorilor de performanță și sprijinind managerii de echipă la îmbunătățirea ei. Cosmina a început cu trainingurile interne, în 2015 s-a certificat ca Formator. S-a alăturat Echipei ATU și livrează traininguri de Excel și programe personalizate de customer care. Este o fire pozitivă și își dorește să-și rafineze în mod continuu competențele și abilitățile de comunicare pentru a transmite informația într-un mod interactiv și atractiv, fiind fascinată și interesată totodată de propria dezvoltare personală.

Dana BOLOJAN, Consultant ANC

Dana-BOLOJAN-2016Absolventă a Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universitătii Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca, secția Contabilitate și Informatică de Gestiune și a masteratului de Audit și Control, Dana și-a început activitatea în ATU ca asistent manager. În prezent, ea este cea care se ocupă de relația cu ANC.

Daniela-Lucia NICULA, Specialist SSM

Daniela-NICULA-2015Daniela este Inginer chimist, absolventă a cursului postuniversitar de Evaluator de riscuri și auditor în domeniul securității în muncă, fiind autorizată de ITM Cluj pentru activitatea de securitate în muncă (Protecția muncii). Colaborare cu ATU Consulting a început din 2005 pe partea de instruire SSM, iar în 2014, odată cu obținerea certificării de formator autorizat, Daniela a preluat modulul de SSM în cadrul cursului de Inspector Resurse Umane – ocazie prin care reușește să transmită cunoștințele din domeniul său de expertiză prin metode diferite și atractive de învățare.

Diana BERINDEI, Trainer & Consultant

Diana-BERINDEI-2016Diana este psiholog clinician și colaborator ATU Consulting din 2011. Absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, specialitatea psihologie, UBB Cluj-Napoca, Diana are pregatire în psihoterapia cognitiv – comportamentală, din 2012 fiind atestată ANC ca Formator. Deschisă și optimistă, consideră oamenii ca fiind cea mai importantă resursă a oricărei organizații și crede în potențialul lor de a transforma orice loc de muncă într-unul plăcut și performant.

Eugeniu CHELARU, Trainer Junior

Eugeniu-CHELARU 2017Absolvent al Universității de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu", Eugeniu și-a descoperit încă de pe băncile facultății interesul deosebit pentru abordarea bio-psiho-socială a omului. Lucrează în prezent ca medic psihiatru și psihoterapeut. Din 2016 s-a alăturat echipei ATU Consulting, motivat să-și folosească în moduri cât mai creative experiența acumulată și să-și lărgească astfel orizontul de învățare. Eugeniu crede în ideea că, pentru a ajuta pe cineva cu adevărat, este necesar să-l cunoști și să-i creezi condițiile în care să învețe să se ajute singur.

Gabriela HUM, Director Executiv

Gabriela-HUM-2017Psiholog și trainer, Gabi este activă în zona de dezvoltare personală și training din 1997. Coordonează echipa ATU și activitatea companiei din 2004, fiind direct implicată atât în strategie, cât și în proiectele desfășurate în firmă. Dincolo de trainingurile soft (inteligență emoționala, comunicare și management de conflict, coaching etc), Gabi este certificata SHL și Brain Perform pentru analiză și dezvoltare de competențe. Gabi este, de asemenea, membră a consiliului de conducere din cadrul Asociației Internaționale de Psihoterapie Pozitivă, conduce traininguri pentru psihologi și medici în România și strainătate (Albania, China, Etiopia, Kosovo, Polonia, Turcia). Crede cu tărie că relația este cea care stă la baza schimbărilor, creșterii și dezvoltării umane și că învățarea este un proces de descoperire.

Gavril HABA, Trainer

Gavril-12-ani-ATUAbsolvent al Facultății de Științe Economice din cadrul Universității Babeș Bolyai Cluj-Napoca, secția Managementul Firmei, Gabi este în prezent aspirant la profesia de psiholog și este consilier pentru dezvoltare personală certificat ANC. Experiența de trainer a început-o acum 10 ani, fiind formator autorizat ANC din 2012. A livrat traininguri în companii multinaționale și companii românești, pentru echipele de vânzări și echipele de management. Este pasionat de sesiunile de training soft skills: comunicare, coaching, managementul echipei, motivare și managementul conflictelor, tehnici de vânzare. Gabi şi-a câștigat reputația de a fi un bun ascultător și un interlocutor potrivit pentru cei care caută resurse interioare. Crede în forța vitală a oamenilor de a găsi răspunsuri la propriile întrebări, de a descoperi energia latentă care sa îi duca mai departe pe drumul propriu.

Ioana MUREȘAN, Asistent Tehnic

Ioana-MURESAN-2017Licențiată în Psihologie, Ioana se specializează în Resurse Umane și Sănătate Organizațională. S-a alăturat echipei noastre în martie 2017 și este responsabilă de partea de Asistență Tehnică. Ioana este pasionată de dinamica organizațională și se declară mulțumită că prin aportul ei contribuie la finalități ce țin de optimizarea vieții indivizilor, a grupurilor și a organizațiilor ca întreg. Crede că prin interacțiunea cu ceilalți pot fi generate idei valoroase care să ducă la schimbări pozitive, atât pentru noi, cât și pentru cei din jurul nostru.

Laura STAN, Asistent PR

Laura-STANLicențiată în Științele Comunicării, în cadrul FSPAC, la Universitatea Babeș- Bolyai, Laura este masterandă a programului de Relații Publice și Publicitate a aceleiași facultăți. S-a alăturat echipei în martie, anul acesta, ca asistent relații publice și comunicare. Laura este dornică să învețe și să aplice cunoștințele din domeniul comunicării în sarcinile ei. Pasiunea ei este graphic designul, așa că prioritatea ei este să–și folosească creativitatea în realizarea materialelor de promovare ale ATU Consulting. Activând în diverse programe de voluntariat, este de părere că acțiunile mici conduc la schimbări mari.

Lucian HUM, Director Comercial

Lucian-HUM-2015Cu experiență de middle management comercial de peste 10 ani în corporații din industria telecom, Lucian se ocupă de zona comercială și de strategia din ATU, coordonând totodată activitatea și proiectele din Humanco (Hum Management Consulting). Îmbină cu succes competențele de orientare spre oameni - investind echipa cu care lucrează cu încredere - cu acele competențe de orientare spre rezultate. Crede și aplică în activitatea sa principiul „pentru o viziune clară este necesar să te poziționezi la distanța potrivită".

Meda GHERMAN, Trainer

Meda-GHERMAN-2016După ce a absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, din cadrul UBB, Cluj-Napoca, Meda s-a specializat în dinamica de grup și ca trainer în domeniul organizațional. Meda este consultant senior ATU Consulting și are experiență în domeniul dezvoltării de personal din 2004, participând la dezvoltarea și susținerea de traininguri pentru organizații, precum și cursuri deschise. O persoană dinamică, orientată spre relațiile interpersonale și spre dezvoltarea abilităților sociale, Meda consideră că este important ca fiecare persoană să-și valorifice potențialul propriu și că experiențele noi sunt o cale spre a realiza acest lucru.

Mihaela BOUTIERE,Trainer Senior & Consultant

Mihaela-BOUTIERE-2016Miki este unul dintre consultanții seniori ATU Consulting. Licențiată în Psihologie și Științe ale Educației, s-a specializat în dinamica de grup și cea organizațională. Din 2004 este formator autorizat, contribuind cu experiența sa la programe de dezvoltare de personal, traininguri deschise și team-buildinguri. Miki este o persoană activă, plină de entuziasm și pasionată de munca cu oamenii și de dezvoltarea competențelor interpersonale, emoționale, discursive și comportamentale. Calitatea sa de formator se bazează pe crearea unor relații interumane autentice, bazate pe valori împărtășite și pe credința că potențialul extraordinar de dezvoltare al oamenilor poate produce schimbare și evoluție în lumea în care trăim. Crede că e nevoie să începem cu noi înșine schimbarea pe care dorim să o vedem la ceilalți.

Oana COLBEA, Asistent PR

Oana COLBEAAbsolventă a Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării - Universitatea „Babeș-Bolyai”, Oana este licențiată în Științe ale Comunicării, iar în prezent urmează programul de master Relații Publice și Publicitate din cadrul aceleiași facultăți. Alăturându-se ATU în mai 2017, se declară pregătită pentru provocările ce vor urma, percepându-le ca o ocazie perfectă de a-și completa cunoștințele. Ea este de părere că relațiile dintre oameni s-ar îmbunătăți considerabil dacă ar avea răbdarea de a asculta și dorința de a înțelege.

Ovidiu DAMIAN, Trainer

Ovidiu-DAMIAN-2016Având un doctorat în psihologie, formare în psihoterapia pozitivă și foarte multă energie, Ovidiu activează din 2004 în domeniul serviciilor pentru persoane cu dizabilități, în cadrul Asociației Hans Spalinger. Bazându-se pe o experiență de peste 10 ani în training și consiliere și, în ultimii ani și în mass-media, este convins că orice om are potențialul de a produce schimbări, atât în jurul cât și în interiorul său. Îmbinând abilitățile și experiența dobândite în diversele domenii în care activează, Ovidiu se străduiește să producă acele schimbări de paradigmă necesare în domeniul serviciilor sociale, al comunicării și al dezvoltării personale.

Paula OPREA, Trainer & Consultant

poza site paulaMasterandă a Facultăţii de Studii Europene, Universitatea „Babeş-Bolyai” şi licenţiată a Facultăţii de Drept a aceleiaşi universităţi, Paula are o experienţă de peste 10 ani  în domeniul resurselor umane şi în cel juridic activând în mediul de business clujean în diferite companii internaţionale. Este formator autorizat COSA din anul 2008 şi în training s-a axat pe livrarea cursurilor care vizează procesele de selecţie şi recrutare, managementul performanţei, abilităţile de prezentare şi de comunicare. Paula este o fire deschisă, se adaptează uşor provocărilor, iar training-ul se numără printre activităţile pe care le-a făcut întotdeauna cu deosebită plăcere, atât în cadrul companiilor în care a activat, cât şi ca trainer extern.

Peter OLAH, Trainer & Consultant

Peter-OLAH-2015Peti este trainer și colaborator ATU Consulting din 2009. Specializat în domeniul IT&C, începând din 2006 a acumulat o bogată experiență în managementul proiectelor de dezvoltare software, a proiectelor finanțate din fonduri neramursabile și în managementul proiectelor de cercetare. Deschis, orientat spre soluții și adept al dezvoltării personale prin cunoaștere, Peti consideră importantă utilizarea experienței practice în susținerea procesului de formare.

Radu COCEAN, Consultant Senior

Radu-COCEAN-2015Radu este colaborator ATU Consulting din 2010. Aria sa de expertiză o reprezintă managementul proiectelor, domeniu în care oferă servicii de training şi consultanţă. Îl recomandă logica bine structurată şi abilităţile sale de comunicare. Şi, desigur, clienţii satisfăcuţi!

Radu MĂRINCEAN, Director Economic

Radu-MARINCEAN-2016Licențiat al Facultății de Științe Economice, secția Managementul Firmei din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, Radu este expert contabil, membru al Corpului Experților Contabili (CECCAR) și consultant financiar. Socionomist, cu o abordare radical contraintuitivă asupra finanțelor și economiei, Radu urmărește cu pasiune schimbările de stare de spirit și modul cum aceasta motivează comportamentele sociale, incluzând schimbări în economie, preferințe politice, piețe financiare sau cultură populară.

Radu VASILIU, Consultant Senior

Radu-VASILIU-2013Radu este colaborator ATU din 2010 și activează în domeniul trainingului și consultanței din anul 1993, la care se adaugă o vastă experiență de business. Specializat în cursuri care acoperă întreaga tematică a vânzărilor, în care propune o abordare proprie a rolului și responsabilității oamenilor de vânzare, Radu abordează cu succes și domeniul competențelor antreprenoriale (negociere, leadership, managementul performanței, strategii de diferențiere în afaceri etc.). Are convingerea că beneficiul obținut în urma participării la orice curs este direct proporțional cu caracterul concret al deciziilor de acțiune pe care cursul le-a provocat fiecărui participant.

Răzvan GOGA, Consultant Senior

Razvan-GOGA-2016Răzvan este consultant și trainer ATU Consulting, cu o experiență de peste 15 ani în vânzări directe, distribuție, management în vânzări și training, dezvoltată în zona telecom și FMCG. Acreditat CNFPA din 2009, specializarea lui Razvan în training și dezvoltare a continuat cu sesiuni de curs specifice (TTT) în 2010 și 2011 la București și Amsterdam. Carismatic, deschis și totodată un profesionist desăvârșit, Răzvan consideră că trainingul tradițional combinat cu metodele de învățare alternative pot susține schimbarea care să contribuie la dezvoltarea fiecăruia dintre noi.

Robert TROCAN, Trainer

Robert-TROCAN-2017A absolvit Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, secția Relații Economice Internaționale. Ulterior, și-a completat studiile urmând și Facultatea de Drept din cadrul Universității Nicolae Titulescu București. Experiența de peste 15 ani în domeniul relațiilor cu clienții din zona telecom la care se adaugă pasiunea pentru psihologie și dezvoltare personală l-au determinat să se certifice ca Formator și să se alăture echipei ATU în 2016. Pozitiv și profund, Robert consideră că potențialul uman are nevoie de sprijin și atenție pentru depășirea limitelor atinse până în prezent.

Ruxandra MARCU, Trainer

Ruxandra-MARCU-2015Licențiată a Facultății de Psihologie din cadrul Universității Spiru Haret din București, Ruxandra este specializată în dinamica de grup, coordonând activitatea ATU Consulting în zona Sibiu. Ruxandra are experiență în domeniul dezvoltării de personal din 2005 și a participat la dezvoltarea și susținerea atât de traininguri pentru organizații, cât și de cursuri deschise. Ruxandra are formare în Psihoterapie Pozitivă și este o fire entuziastă, deschisă la experiențe noi, pasionată de munca cu oamenii, orientată spre dezvoltarea personală și profesională.

Sabina POP, Trainer Senior & Consultant

Sabina-POP-2015Licențiată în Psihologie și Științele Educației și în Asistență Socială la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, Sabina are o vastă experiență profesională dobândită prin munca cu categorii sociale diverse și prin organizarea de grupuri de autocunoaștere și optimizare personală. Activează din 2005 în domeniul dezvoltării personale și din 2010 este formator autorizat ANC. Crede în oameni și în posibilitatea de a crește oricât și la orice vârstă. Vede dificultățile ca posibilități de a ne dezvolta și a descoperi în noi resurse pe care nici nu știam că le avem, considerând că „atunci când dai, la început, dai din ceea ce ai, apoi, de la un moment dat, dai din ceea ce ești" (Arsenie Boca).

Simona DAMIAN, Trainer

Simona-DAMIAN-2015Consultant în domeniul comunicării, Simona este absolventă a Masteratului European în Interpretare de Conferință. A acumulat experiență în comunicare și interpretare, specializându-se ca interpret în limbaj mimico-gestual românesc. Din anul 2011 este formator autorizat. Optimistă și creativă, ea consideră că o mare parte din dificultățile pe care le avem cu ceilalți provin din percepțiile diferite asupra comunicării, motiv pentru care dezvoltarea abilităților de comunicare și înțelegerea profundă a acestui proces ne poate îmbunătăți simțitor calitatea vieții.

Szeréna SEER, Trainer

Szerena-SEER-2016A absolvit Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca. Este alături de ATU Consulting de la începuturi, având experienţă în domeniul dezvoltării de personal din 2005. Organizează şi implementează programe de dezvoltare şi cursuri deschise. Szerena este formată ca psihoterapeut pozitivist, atestată ca şi formator de formatori (2008), specializându-se totodată în dinamică de grup şi ca trainer în domeniul organizaţional. Crede în oameni. Crede în capacitatea fiecărui om de a găsi resursele proprii necesare în momentele dificile din viaţă. Consideră că funcţionarea cât mai bună a omului cu el însuşi şi în societate depinde de capacitatea lui de autoreflexie şi dezvoltare personală.

Certificări

  • CSP ScrumAlliance

    Metodologiile Agile reprezintă o alternativă la managementul de proiect clasic. Scrum este una dintre principalele metodologii de management și dezvoltare Agile, ce oferă cadrul de lucru potrivit pentru planificarea și implementarea proiectelor complexe.

    Certified Scrum Professional® (CSP) este dovada acreditării experienței, pregătirii și cunoștințelor în arta Scrum. Rolul CSP este de a provoca echipele și a îmbunătăți modul în care Scrum și alte metode Agile sunt puse în aplicare pentru fiecare proiect în parte.

  • SHL


    SHL
    este una dintre cele mai cunoscute şi eficiente metodologii acreditate la nivel internaţional pentru analiza şi dezvoltarea competenţelor necesare performanţei într-un post (abilităţi, aptitudini, comportamente care sunt necesare pentru a avea o performanţă peste nivelul mediu).

    Este considerată ca fiind una dintre cele mai obiective metodologii de analiză şi dezvoltare de competenţe din ultimii 30 de ani. Metodologia folosită include exerciţii individuale şi de grup, clasare şi analiză de documente, exerciţii de căutare a datelor, exerciţii de prezentare precum şi chestionare. SHL este folosit pentru recrutarea şi selecţia de personal (în cadrul Assessment Centre), dezvoltarea de personal (în cadrul Development Centre sau pentru planurile de training), identificarea persoanelor cu potenţial ridicat pentru anumite sarcini sau posturi (în special pentru vânzări şi leadership), etc.

  • BrainPerform

    BrainPerform este o metodologie inovativă de evaluare a competenţelor profesionale, bazată pe ultimele cercetări din domeniul neuroştiinţelor comportamentale. Ca instrument de evaluare a competenţelor este foarte util pentru recrutare şi selecţie şi pentru planurile de succesiune. Poate fi utilizat pentru programele de dezvoltare ca şi instrument de învăţare şi formare de noi competenţe.

  • Coaching-ND

    California Personality Inventory are 2 variante de chestionar - cu 260, respectiv cu 434 de itemi - şi oferă date despre: tipul de personalitate, nivelul de autoîmplinire/autodezvoltare, relaţionarea cu ceilalţi, managementul de sine, eficienţa cognitivă, caracteristici personale legate de muncă.

    Este considerat la nivel internaţional ca fiind cea mai completă probă de măsurare a personalităţii normale.

  • Persolog

    Persolog este un instrument profesional de analiză și dezvoltare a personalității și a abilităților interumane. Este utilizat și recunoscut la nivel mondial în 20 tari, iar acum este disponibil și în limba româna sub formă de chestionare și profile (online sau pe hârtie), manuale, planificatoare și prezentări powerpoint, util de implementat în sesiunile de training sau coaching!

    Conţine 2 trepte de interpretare:

    • Înţelegerea dimensiunilor comportamentale (din perspectiva celor 4 dimensiuni ale personalității – DISC: Dominant, Influent, Stabil sau Conştiincios).
    • Dezvoltarea strategiilor de succes (profilul oferind recomandări concrete pentru creşterea eficienţei personale).
  • NEO-PI-R

    NEO Personality Inventory - Revised este cel mai utilizat și cel mai „în vogă" chestionar de personalitate din psihologia modernă și vizează constructele clasice ale modelului Big Five.

    Chestionarul are 240 de itemi şi evaluează 5 dimensiuni: Neuroticism, Extraversiune, Deschiderea faţă de experienţă, Agreabilitate, Conştiinciozitate.

  • EQI

    EQ-i (Emotional Quotient inventory) este un test dezvoltat empiric, multifactorial și eclectic din punct de vedere teoretic, rezultatul a 17 ani de cercetare a inteligenței emoționale.

    Este un instrument care evaluează cele 5 fațete ale Inteligenței Emoționale: Dimensiunea intrapersonală, Dimensiunea interpersonală, Managementul stresului, Adaptabilitatea, Stare generală.

  • TOM

    Test di Orientamento Motivazionale - este un chestionar de tip autodeclarativ (self-report), dezvoltat pentru măsurarea motivelor care orientează comportamentul la locul de muncă sau a înclinațiilor motivaționale care se manifestă în situații organizaționale.

    Instrumentul măsoară 4 tipuri de orientări motivaționale: spre Obiective, spre Inovație, spre Conducere și spre Relaționare.

  • Coaching-ND

    Formare profesională continuă - Coaching Training - Ommen, Olanda.

  • CSP
  • SHL
  • BrainPerform
  • CPI
  • Persolog
  • NEO PI-R
  • EQ-i
  • TOM
  • Coaching ND
Vă invităm cu drag să vă abonați la Newsletterul nostru! Cel mult de două ori pe lună vă vom trimite articole, resurse și informații utile pentru dezvoltarea personală și profesională.
Please wait

Copyright © 2013 - 2015 ATU Consulting