Customer Care

Descriere

În cultura japoneză, există termenul de imasa, care are la bază noțiunea de „acum”. Japonezii consideră că o persoană pe care o întâlnim azi merită cele mai bune servicii din partea noastră pentru că este foarte posibil să ne mai întâlnim cu ea, iar ea să își amintească de noi și de atitudinea noastră. Toate acestea sunt exprimate de ima – sau principiul japonez „acum”, iar sa reprezintă principiul serviciului de calitate excepțională. Un serviciu Customer Care eficient este cel care respectă și aplică principiul imasa în relația cu clienții săi.

Obiective

Acest program de dezvoltare vizează atât însușirea teoretică a unor noțiuni legate de client și de servirea acestuia, cât și dezvoltarea de abilități legate de abordarea directă sau indirectă a clienților și a situațiilor ridicate de aceștia.

Programul urmareste:

  • să transmită cunoștințe legate de organizarea unui serviciu-clienți eficient
  • să dezvolte abilități de comunicare necesare muncii cu clienții
  • să dezvolte abilități de abordare directă și telefonică a clienților
  • să transmită informații legate de recunoașterea și tratarea personalizată a diferitelor tipuri de clienți

Tematică

  1. Un serviciu Customer Care eficient
  2. Comunicarea cu clienții
    1. Climatul de comunicare
    2. Tehnici de comunicare asertiva
    3. Abilitati de ascultare activa
  3. Customer Care telefonic
    1. Structura unui apel telefonic
    2. Reguli de a răspunde la telefon
    3. Abordarea clienților dificili
    4. Rezolvarea conflictelor
  4. Customer Care direct
    1. Primirea și stabilirea relației cu clientii
    2. Sistemul CAB (caracteristici - avantaje - beneficii)
    3. Rezolvarea obiecțiilor clientilor
  5. Tipuri de clienți
  6. Abordarea personalizată a clienților

Metode şi Tehnici

Pe tot parcursul programului se vor utiliza:

  • informații legate de abordarea clienților
  • schimburi de informații facilitate de discuții în grup
  • jocuri de rol modelate pe situații din realitate

Solicită Ofertă

Vă rugăm să completați formularul de mai jos:

Nume, Prenume(*)
Informații lipsă

Companie
Invalid Input

Email(*)
Adresă invalidă

Telefon(*)
Număr telefon lipsă

Solicit ofertă pentru(*)
Subiectul mesajului

Mesaj(*)

Doresc să mă abonez la Newsletterul ATU Consulting(*)
Bifați una dintre variante.

Cod de verificare(*)
Cod de verificare
  RefreshCod invalid

Trimite

Vă invităm cu drag să vă abonați la Newsletterul nostru! Cel mult de două ori pe lună vă vom trimite articole, resurse și informații utile pentru dezvoltarea personală și profesională.
Please wait

Copyright © 2013 - 2015 ATU Consulting